poniedziałek, 15 marca 2010

Elektroniczny obiekt dokumentów

"Elektroniczny obieg dokumentów - potoczne określenie systemu informatycznego do zarządzania obiegiem zadań oraz dokumentów działającego w oparciu o mechanizmy typu workflow.

Wraz z upowszechnieniem się oprogramowania działającego w technologii thin client pojęcie systemów elektronicznego obiegu dokumentów nabrało szerszego zastosowania. W chwili obecnej najszersze zastosowanie systemów elektronicznego obiegu dokumentów upatruje się w popularyzacji rozwoju społeczeństwa informacyjnego, a co za tym idzie w popularyzacji dostępu do rozwiązań e-Government." -źródło: wikipedia

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elektroniczny obieg dokumentów wspiera działanie zarówno małych jak i dużych firm https://www.connecto.pl/jak-elektroniczny-obieg-dokumentow-wplywa-na-dzialanie-firmy/. Głównymi zaletami wdrożenia takiego rozwiązania jest m.in. całkowite wyeliminowanie ryzyka związanego z zagubieniem ważnej dokumentacji firmowej. Wszystkie dokumenty odnotowywane są w specjalnej bazie danych, gdzie otrzymują niepowtarzalną nazwę oraz numer. W ten sposób możliwe jest śledzenie drogi jaką przebywają w firmie poszczególne dokumenty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdania, że elektroniczny obieg dokumentów w firmie to bardzo ważna kwestia, więc uważam, że na takie rozwiązanie jak najbardziej warto się zdecydować. Usługi o jakich mowa oferuje firma https://wiesci.waw.pl/elektroniczny-obieg-dokumentow/ więc możecie sobie zerknąć i sprawdzić, co oferują. Może być to ciekawa opcja dla Waszej firmy.

    OdpowiedzUsuń